کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316524 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سفارش‌دهنده بزرگ خرید صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ کیست ؟

شرکت سامسونگ اعلام کرد با توجه با تقاضای بالای استفاده از صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر در آینده نه چندان دور شاهد عرضه گسترده این محصول در بازار خواهیم بود.

به گزارش سافت گذر ؛ سامسونگ پیش‌بینی کرد که عرضه و استفاده از صفحه نمایش‌های قابل انعطاف در آینده نزدیک گسترده خواهد بود.

شرکت سامسونگ این روزها به خاطر تنوع و گستردگی محصولاتش حرف اول  را در بازار گوشی‌های همراه و به خصوص هوشمند می‌زند. تولیدات این شرکت دارای چند ویژگی خاص هستند . استفاده گسترده از سیستم عامل اندروید این شرکت را همراه و شریک اصلی گوگل در گسترش این سیستم عامل کرده است.

تقریبا می‌توان بر این امر تاکید کرد که زیبایی ، جذابیت و مشتری پسندی ویژگی همیشگی و  همراه دائمی محصولات سامسونگ بوده است. باریک بودن و در عین حال داشتن یک صفحه نمایش بزرگ لمسی و کاربردی از دیگر ویژگی‌های محصولات این شرکت است.

البته می‌توان تا حدی به این مطلب اذعان کرد که این شرکت همانند یک معجونی از بهترین‌ها بوده است؛ یعنی سعی کرده است که تمایز و ویژگی محصولات سایر شرکت‌ها را از آن خود کند. این تلاش امروزه به بار رسیده است به عنوان مثال شما فیزیک محصولات اپل را در سامسونگ می‌بینید و در عین حال کارایی نوکیا – محصولاتی که زیاد زیبا به نظر نمی‌رسند – هم در محصولات سامسونگ قابل مشاهده است.

حالا این شرکت کره‌ای خبر از پالس‌های مثبتی  از کاربران و مشتریان خود م‌یدهد که از علاقه به گوشی‌های با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر میدهند.



به گزارش سافت گذر ؛ قائم مقام شرکت سامسونگ الکترونیک (Samsung Electronics ) ، Kwon Oh-hyun ، اعلام کرد که این شرکت در حال گرفتن یک سفارش عظیم و بسیار گسترده از نسل جدید صفحه نمایش‌های قابل خم‌شدن و در عین حال نشکن است.

با این حال این شرکت سخن از نام شرکت یا کسانی که این سفارش‌ها را داده‌اند نکرده است. مشخص نیست که چه شرکتهایی در آینده اولین گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش منعطف را به طور گستره روانه بازار خواهند کرد.

 کره تایمز (Korea Times ) که از واحدهای اطلاع رسانی مشهور و شناخته شده این کشور است ، اعلام کرد که از طریق منابعی که نخواستند نامشان برده شود به سفارش‌دهندگان این شیشه‌های جدید قابل انعطاف دست یافته است. شرکت اپل نام این خریدار و سفارش دهنده بزرگ این صفحه نمایشهای با تکنولوژی جدید است.

هنوز نه شرکت سامسونگ و نه اپل این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند . در صورت تایید این خبر این یک اقدام جالب و قابل توجه است که سامسونگ به رقیب خود در تولید یک محصول جدید کمک خواهد کرد و این به معنای آن است که صفحه نمایش‌های گوشی‌های اپل ساخت شرکت سامسونگ خواهند بود.

سامسونگ پیش‌بینی کرد که تا پایان سال بتواند 960 هزار ورق از این شیشه‌های صفحه نمایش را به فروش برساند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9517 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/03/22 تعداد مشاهده: 1941
سافت گذر
نظرات بینندگان

من 1391/03/22 13:13
من هم هستم ..........